Harmonogram wymian podzielników ciepła w budynkach SM w dniu 14.11.2025 r.

14.11.2025r. (piątek), w godzinach 15-18:

Czarnieckiego 9,

Czarnieckiego 13

Czarnieckiego 21

Czarnieckiego 27

Czarnieckiego 29

Kołłątaja 19

Kołłątaja 21

Kołłątaja 23

14.11.2025r. (piątek), w godzinach 17-20:

Głowackiego 4 kl. 3

Jadwigi 1 kl. 1

Jadwigi 4 kl. 1 i 5

Jadwigi 5 kl. 1

Jadwigi 7 kl. 2

Kilińskiego 6 lokale usługowe

Kościuszki 40 kl. 3

Kościuszki 46 kl. 1

Kościuszki 48 kl. 3

Kosynierów 1 kl. 4

Witosa 8 kl. 2

Zajączka 3 kl. 3

Zajączka 4

Zajączka 5 kl. 2.

Harmonogram wymian podzielników ciepła w budynkach SM w dniu 25.10.2025 r.

Sobota, 25.10.2025r.

Godziny 11-14

Kościuszki 30 kl. 1

Kościuszki 36 kl. 3

Kościuszki 38 kl. 3

Kościuszki 40 kl. 3

Kościuszki 46 kl. 1 i 2

Kościuszki 48 kl. 3

Kołłątaja 1 kl. 3

Kołłątaja 3 kl. 3

Kołłątaja 7 kl. 1

Sobota, 25.10.2025r.

Godziny 13-16

Zajączka 1 kl. 6

Zajączka 3 kl. 3

Zajączka 4

Zajączka 5 kl. 1

Madalińskiego 9 kl. 1

Głowackiego 4 kl. 3

Kosynierów 1 kl. 1 i 4

Jadwigi 1 kl. 1

Jadwigi 3 kl. 1

Jadwigi 4 kl. 1 i 5

Jadwigi 5 kl. 1

Jadwigi 7 kl. 2

Jadwigi 9 kl. 2

Jadwigi 12 kl. 2 i 4

Kilińskiego 6 kl. 1 i 2

Witosa 8 kl. 1

Sobota, 25.10.2025r.

Godziny 15-18

Czarnieckiego 7

Czarnieckiego 9

Czarnieckiego 11

Czarnieckiego 13

Czarnieckiego 15

Czarnieckiego 17

Czarnieckiego 21

Czarnieckiego 27

Czarnieckiego 25

Sobota, 25.10.2025r.

Godziny 17-20

Kołłątaja 11

Kołłątaja 15

Kołłątaja 19

Kołłątaja 21

Kołłątaja 23

Harmonogram wymian podzielników ciepła w budynkach SM w dniach 06-08.10.2025 r.

Poniedziałek, 06.10.2025r.:

Czarnieckiego 9/klatka nr 1 – godziny 11-15

II termin wymiany:

Czarnieckiego 7, 11, 13, 15, 17 – godziny 15-18

Czarnieckiego 19, 21, 23, 25, 29 – godziny 17-20

Wtorek, 07.09.2025r.:

Kilińskiego 8/klatka nr 1 – godziny 10-12

Kilińskiego 8/klatka nr 2 – godziny 11-13

Kilińskiego 8/klatka nr 3 – godziny 12-14

II termin wymiany:

Madalińskiego 9, 13, – godziny 15-18

Kościuszki 26, 28, 30, 32, 34, 36 – godziny 16-19

Kościuszki 38, 40, 42, 44, 46, 48 – godziny 17-20

Czarnieckiego 9 – godziny 17-20

 

Środa, 08.10.2025r.:

Kościuszki 50/klatka nr 1 – godziny 10-12

Kościuszki 50/klatka nr 2 – godziny 11-13

Kościuszki 50/klatka nr 3 – godziny 12-14

II termin wymiany:

Królowej Jadwigi 10 – godziny 15-17

Głowackiego 2, 4 – godziny 15-18

Kilińskiego 4, 6, 8 – godziny 17-20

 

Harmonogram wymian podzielników ciepła w budynkach SM w dniach 02.10.-04.10.2025 r.

Czwartek, 02.10.2025r.:

Czarnieckiego 25/klatka nr 1 – godziny 9-12,

Kościuszki 48/klatka nr 1 – godziny 11-13

Kościuszki 48/klatka nr 2 – godziny 12-14

Kościuszki 48/klatka nr 3 – godziny 13-15

Czarnieckiego 27/klatka nr 1 – godziny 15-18

Piątek, 03.10.2025r.:

Kilińskiego 4/klatka nr 1 – godziny 10-13

Kilińskiego 4/klatka nr 2 – godziny 11-14

Kilińskiego 4/klatka nr 3 – godziny 12-15

Czarnieckiego 7/klatka nr 1 – godziny 15-18

Sobota, 04.10.2025r.:

Kilińskiego 6/klatka nr 1 – godziny 10-13

Kilińskiego 6/klatka nr 2 – godziny 11-14

Kilińskiego 6/klatka nr 3 – godziny 12-15

II Terminy wymiany:

– Kosynierów 1, 3, 5 – godziny 15-18

– Witosa 8 – godziny 15-18

– B. Chłopskich 2, 4, 6 – godziny 15-18

– Zajączka 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – godziny 17-20.

Harmonogram wymian podzielników ciepła w budynkach SM w dniach 27.09.-01.10.2025 r.

Sobota, 27.09.2025r.:

Kołłątaja 11/klatka nr 1 – godziny 11.30-14.30,

Kołłątaja 13/klatka nr 1 – godziny 14-17,

Kołłątaja 15/klatka nr 1 – godziny 16.30-19.30,

Poniedziałek, 29.09.2025r.:

Kołłątaja 5/klatka nr 1 – godziny 9-10.30,

Kołłątaja 5/klatka nr 2 – godziny 10-11.30,

Kołłątaja 5/klatka nr 3 – godziny 11-12,

Kołłątaja 7/klatka nr 1 – godziny 12-13.30,

Kołłątaja 7/klatka nr 2 – godziny 13-14.30,

Kołłątaja 7/klatka nr 3 – godziny 14-15.30,

Kołłątaja 9/klatka nr 1 – godziny 15-18

Czarnieckiego 23/klatka nr 1 – godziny 11-15

Kościuszki 46/klatka nr 1 – godziny 14-16

Kościuszki 46/klatka nr 2 – godziny 15-17

Kościuszki 46/klatka nr 3 – godziny 16-18

Czarnieckiego 29/klatka nr 1 – godziny 17-20

Wtorek, 30.09.2025r.:

Głowackiego 4/klatka nr 1 – godziny 10-13

Głowackiego 4/klatka nr 2 – godziny 11-14

Głowackiego 4/klatka nr 3 – godziny 12-15

Głowackiego 4/klatka nr 4 – godziny 15-18

Głowackiego 2/klatka nr 1 – godziny 16-19

Głowackiego 2/klatka nr 2 – godziny 17-20

Środa, 01.10.2025r.:

Głowackiego 2/klatka nr 3 – godziny 10-12

Głowackiego 2/klatka nr 4 – godziny 11-13

Głowackiego 2/klatka nr 5 – godziny 12-14

Głowackiego 2/klatka nr 6 – godziny 13-15

Głowackiego 2/klatka nr 7 – godziny 15-17

Głowackiego 2/klatka nr 8 – godziny 16-18

Głowackiego 2/klatka nr 9 – godziny 17-20

Harmonogram wymian podzielników ciepła w budynkach SM w dniach 22-27.09.2025r.

Poniedziałek, 22.09.2025r.:

Zajączka 8/klatka nr 1 – godziny 11-15

Zajączka 7/klatka nr 1 – godziny 15-17

Zajączka 7/klatka nr 2 – godziny 16-18

Zajączka 9/klatka nr 1 – godziny 17-19

Zajączka 9/klatka nr 2 – godziny 18-20

Wtorek, 23.09.2025r.:

Czarnieckiego 13/klatka nr 1 – godziny 9-12

Kościuszki 26/klatka nr 1 – godziny 11-13

Kościuszki 26/klatka nr 2 – godziny 12-14

Kościuszki 26/klatka nr 3 – godziny 13-15

Kościuszki 28/klatka nr 1 – godziny 15-18

Kościuszki 28/klatka nr 2 – godziny 16-19

Kościuszki 28/klatka nr 3 – godziny 17-20

Środek, 24.09.2025r.:

Czarnieckiego 15/klatka nr 1 – godziny 9-12

Kościuszki 30/klatka nr 1 – godziny 11-13

Kościuszki 30/klatka nr 2 – godziny 12-14

Kościuszki 30/klatka nr 3 – godziny 13-15

Kościuszki 32/klatka nr 1 – godziny 15-18

Kościuszki 32/klatka nr 2 – godziny 16-19

Kościuszki 32/klatka nr 3 – godziny 17-20

Czwartek, 25.09.2025r.:

Czarnieckiego 17/klatka nr 1 – godziny 9-12

Kościuszki 34/klatka nr 1 – godziny 11-13

Kościuszki 34/klatka nr 2 – godziny 12-14

Kościuszki 34/klatka nr 3 – godziny 13-15

Kościuszki 36/klatka nr 1 – godziny 15-18

Kościuszki 36/klatka nr 2 – godziny 16-19

Kościuszki 36/klatka nr 3 – godziny 17-20

Piątek, 26.09.2025r.:

Czarnieckiego 19/klatka nr 1 – godziny 9-12

Kościuszki 38/klatka nr 1 – godziny 11-13

Kościuszki 38/klatka nr 2 – godziny 12-14

Kościuszki 38/klatka nr 3 – godziny 13-15

Kościuszki 40/klatka nr 1 – godziny 15-18

Kościuszki 40/klatka nr 2 – godziny 16-19

Kościuszki 40/klatka nr 3 – godziny 17-20

Sobota, 27.09.2025r.:

Czarnieckiego 21/klatka nr 1 – godziny 9-12

Kościuszki 42/klatka nr 1 – godziny 11-13

Kościuszki 42/klatka nr 2 – godziny 12-14

Kościuszki 42/klatka nr 3 – godziny 13-15

Kościuszki 44/klatka nr 1 – godziny 15-18

Kościuszki 44/klatka nr 2 – godziny 16-19

Kościuszki 44/klatka nr 3 – godziny 17-20

Harmonogram wymian podzielników ciepła w budynkach SM w dniach 15-19.09.2025r.

Poniedziałek, 15.09.2025r.:
 
Zajączka 4/klatka nr 1 – godziny 11-15
 
Zajączka 5/klatka nr 1 – godziny 15-17

Zajączka 5/klatka nr 2 – godziny 16-18
 
Zajączka 6/klatka nr 1 – godziny 17-20

Wtorek, 16.09.2025r.:

Zajączka 1/klatka nr 1 – godziny 10-13

Zajączka 1/klatka nr 2 – godziny 11-14

Zajączka 1/klatka nr 3 – godziny 12-15

Zajączka 1/klatka nr 4 – godziny 13-16

Zajączka 1/klatka nr 5 – godziny 15-18

Zajączka 1/klatka nr 6 – godziny 16-19

Zajączka 1/klatka nr 7 – godziny 17-20

Środek, 17.09.2025r.:

Zajączka 3/klatka nr 1 – godziny 10-13

Zajączka 3/klatka nr 2 – godziny 11-14

Zajączka 3/klatka nr 3 – godziny 12-15

Zajączka 3/klatka nr 4 – godziny 13-16

Zajączka 3/klatka nr 5 – godziny 15-18

Zajączka 3/klatka nr 6 – godziny 16-19

Zajączka 3/klatka nr 7 – godziny 17-20

Czwartek, 18.09.2025r.:

Witosa 2/klatka nr 1 – godziny 10-12

Witosa 2/klatka nr 2 – godziny 11-13

Witosa 4/klatka nr 1 – godziny 12-14

Witosa 4/klatka nr 2 – godziny 13-15

Witosa 6/klatka nr 1 – godziny 15-17

Witosa 6/klatka nr 2 – godziny 16-18

Witosa 8/klatka nr 1 – godziny 17-19

Witosa 8/klatka nr 2 – godziny 18-20

Piątek, 19.09.2025r.:

Batalionów Chłopskich 2/klatka nr 1 – godziny 10-12

Batalionów Chłopskich 2/klatka nr 2 – godziny 11-13

Batalionów Chłopskich 4/klatka nr 1 – godziny 12-14

Batalionów Chłopskich 4/klatka nr 2 – godziny 13-15

Batalionów Chłopskich 6/klatka nr 1 – godziny 15-17

Batalionów Chłopskich 6/klatka nr 2 – godziny 16-18

Harmonogram wymian podzielników ciepła w budynkach SM w dniach 08-13.09.2025r.

Poniedziałek, 08.09.2025r.:

Kr. Jadwigi 6/klatka nr 1 – godziny 11-13

Kr. Jadwigi 6/klatka nr 2 – godziny 12-14

Kr. Jadwigi 6/klatka nr 3 – godziny 13-15

Madalińskiego 3/klatka nr 1 – godziny 15-17

Madalińskiego 3/klatka nr 2 – godziny 16-18

Madalińskiego 5/klatka nr 1 – godziny 17-19

Madalińskiego 5/klatka nr 2 – godziny 18-20

Wtorek, 09.09.2025r.:

Madalińskiego 7/klatka nr 1 – godziny 10-12

Madalińskiego 7/klatka nr 2 – godziny 11-13

Madalińskiego 13/klatka nr 1 – godziny 12-14

Madalińskiego 13/klatka nr 2 – godziny 13-15

Kr. Jadwigi 9/klatka nr 1 – godziny 15-18

Kr. Jadwigi 9/klatka nr 2 – godziny 16-19

Kr. Jadwigi 9/klatka nr 3 – godziny 17-20

Środek, 10.09.2025r.:

Kr. Jadwigi 5/klatka nr 1 – godziny 10-12

Kr. Jadwigi 5/klatka nr 2 – godziny 11-13

Kr. Jadwigi 5/klatka nr 3 – godziny 12-14

Kr. Jadwigi 5/klatka nr 4 – godziny 13-15

Kr. Jadwigi 10/klatka nr 1 – godziny 15-18

Kr. Jadwigi 10/klatka nr 2 – godziny 16-19

Kr. Jadwigi 10/klatka nr 3 – godziny 17-20

Czwartek, 11.09.2025r.:

Madalińskiego 9/klatka nr 1 – godziny 10-12

Madalińskiego 9/klatka nr 2 – godziny 11-13

Madalińskiego 11/klatka nr 1 – godziny 12-14

Madalińskiego 11/klatka nr 2 – godziny 13-15

Kr. Jadwigi 8/klatka nr 1 – godziny 15-18

Kr. Jadwigi 8/klatka nr 2 – godziny 16-19

Kr. Jadwigi 8/klatka nr 3 – godziny 17-20

Piątek, 12.09.2025r.:

Kr. Jadwigi 7/klatka nr 3 – godziny 10-12

Kr. Jadwigi 7/klatka nr 4 – godziny 11-13

Kr. Jadwigi 7/klatka nr 5 – godziny 12-14

Kr. Jadwigi 7/klatka nr 6 – godziny 15-18

Kr. Jadwigi 7/klatka nr 7 – godziny 16-19

Kr. Jadwigi 7/klatka nr 8 – godziny 17-20

Sobota, 13.09.2025r.:

Kr. Jadwigi 7/klatka nr 1 – godziny 10-12

Kr. Jadwigi 7/klatka nr 2 – godziny 11-13

Kr. Jadwigi 12/klatka nr 1 – godziny 12-14

Kr. Jadwigi 12/klatka nr 2 – godziny 14-17

Kr. Jadwigi 12/klatka nr 3 – godziny 15-18

Kr. Jadwigi 12/klatka nr 4 – godziny 16-19

Sobota, 13.09.2025r.:

Kołłątaja 23/klatka nr 1 – godziny 11-13:30, ewentualnie 17-18

Kołłątaja 21/klatka nr 1 – godziny 13-15:30, ewentualnie 17-18

Kołłątaja 19/klatka nr 1 – godziny 15-17.

Harmonogram wymian podzielników ciepła w budynkach SM w dniach 05-06.09.2025 r.

Piątek, 05.09.2025r.:

Kr. Jadwigi 4/klatka nr 1 – godziny 10-13

Kr. Jadwigi 4/klatka nr 2 – godziny 12-14

Kr. Jadwigi 4/klatka nr 3 – godziny 13-15

Kr. Jadwigi 4/klatka nr 4 – godziny 15-18

Kr. Jadwigi 4/klatka nr 5 – godziny 16-19

Kr. Jadwigi 4/klatka nr 6 – godziny 17-20

Sobota, 06.09.2025r.:

Kr. Jadwigi 14/klatka nr 1 – godziny 9-12

Kr. Jadwigi 14/klatka nr 2 – godziny 10-13

Kr. Jadwigi 14/klatka nr 3 – godziny 11-14

Kr. Jadwigi 14/klatka nr 4 – godziny 12-15

Zajączka 2/klatka nr 1 – godziny 15-19

Walne Zgromadzenie 2025

 

Walne Zgromadzenie Spółdzielni Mieszkaniowej „Połaniec” w 2025r.

             Zgodnie z § 22 ust. 1  Statutu Spółdzielni oraz Uchwałą Rady Nadzorczej Nr 6/2025
z dnia 29.04.2025r. w sprawie zatwierdzenia materiałów i porządku obrad na Walne Zgromadzenie, Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Połaniec” zawiadamia, że dnia 11.06.2025r. (środa) o godz. 17:00 w małej sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. Oddziału Partyzanckiego AK „Jędrusie” w Połańcu przy ul. Ruszczańskiej 23 odbędzie się Walne Zgromadzenie Spółdzielni Mieszkaniowej „Połaniec”

z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Odczytanie listy pisemnych pełnomocnictw udzielonych przez członków Spółdzielni
    do uczestniczenia w Walnym Zgromadzeniu.
  3. Wybór prezydium.
  4. Przyjęcie porządku obrad Walnego Zgromadzenia – Uchwała Nr 1/2025.
  5. Wybór Komisji: a) Mandatowo – Skrutacyjnej, b) Uchwał i Wniosków,
  6. Zapoznanie z treścią § 19 – § 31 Statutu Spółdzielni dotyczącą sposobu obradowania
    i uprawnień Walnego Zgromadzenia.
  7. Przyjęcie protokołu Walnego Zgromadzenia z dnia 12.06.2024r.
  8. Przedstawienie sprawozdania Zarządu z działalności Spółdzielni za 2024r., informacji
    realizacji podjętych uchwał i spraw zgłoszonych na Walnym Zgromadzeniu w 2024r.
    oraz kierunków rozwoju działalności gospodarczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Połaniec”
    na lata 2023-2026.
  9. Przedstawienie informacji z przeprowadzonej przez Małopolski Związek Rewizyjny Spółdzielni Mieszkaniowych w Tarnowie w 2022r. pełnej lustracji SM „Połaniec”
    za lata 2019-2021.
  10. Przedstawienie sprawozdania finansowego wraz z opinią biegłego rewidenta za 2024r.
  11. Przedstawienie sprawozdania Rady Nadzorczej za 2024r.
  12. Dyskusja i wolne wnioski.
  13. Przedstawienie projektów oraz podjęcie przez Walne Zgromadzenie, po stwierdzeniu przez Komisję Mandatowo – Skrutacyjną prawomocności zebrania, uchwał w sprawie:
  • Nr 2 zatwierdzenia sprawozdania Zarządu z działalności Spółdzielni za 2024r.,
  • Nr 3 zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2024r.,
  • Nr 4 przyjęcia sprawozdania Rady Nadzorczej Spółdzielni za 2024r.,
  • Udzielenia absolutorium Członkom Zarządu:
  • Nr 5 Prezesowi Zarządu Danucie Kotlarz za okres od 01.01.2024r.
    do 29.07.2024r. i za okres od 20.08.2024r. do 31.12.2024r.,
  • Nr 6 Z-cy Prezesa Zarządu Joannie Macias za 2024r.,
  • Nr 7 Z-cy Prezesa Zarządu Józefowi Romanowskiemu za 2024r.,
  • Nr 8 przeznaczenia nadwyżki bilansowej za rok 2024,
  • Nr 9 uchwalenia wynagrodzenia dla członków Rady Nadzorczej za udział
    w posiedzeniach Rady,
  • Nr 10 oznaczenia najwyższej sumy zobowiązań jaką Spółdzielnia Mieszkaniowa „Połaniec” może zaciągnąć.
  1. Sprawozdanie Komisji Uchwał i Wniosków oraz przyjęcie wniosków zgłoszonych
    w trakcie obrad Walnego Zgromadzenia Uchwałą Nr 11/2025.
  2. Poinformowanie o terminie i sposobie podania do wiadomości wszystkim członkom Spółdzielni informacji o podjętych przez Walne Zgromadzenie uchwałach.
  3. Zakończenie obrad.

Sprawozdania i projekty uchwał, które będą przedmiotem obrad Walnego Zgromadzenia będą wyłożone do zapoznania w biurze Zarządu Spółdzielni od dnia 20.05.2025r. w godz. od 800 do 1500.

Członkowie Spółdzielni mają prawo zgłaszać projekty uchwał i żądania umieszczenia określonych spraw  w porządku obrad co najmniej na 15 dni przed dniem Walnego Zgromadzenia. Projekt uchwały zgłaszanej przez członków Spółdzielni musi być poparty przez co najmniej 10 członków.

Uzupełniony porządek obrad i projekty uchwał przygotowanych w wyniku tych żądań wykłada się w lokalu Spółdzielni co najmniej na 14 dni przed terminem Walnego Zgromadzenia.

Zgodnie z art. 83 ust. 11 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych w brzmieniu obowiązującym od dnia 9 września 2017r, członek Spółdzielni może uczestniczyć w Walnym Zgromadzeniu osobiście albo przez pełnomocnika. Pełnomocnik nie może zastępować więcej niż jednego członka. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie i przekazane w oryginale obsłudze WZ przy podpisywaniu listy obecności i dołączone do protokołu WZ. Członek Spółdzielni może skorzystać z wzoru pełnomocnictwa przygotowanego przez Spółdzielnię lub zredagować jego treść samodzielnie.

Członkowie Spółdzielni i pełnomocnicy biorący udział w Walnym Zgromadzeniu proszeni są o zabranie dokumentu tożsamości.

Do pobrania druk pełnomocnictwa do uczestniczenia w Walnym Zgromadzeniu Spółdzielni Mieszkaniowej „Połaniec”: Pełnomocnictwo na WZ z danymi 2025.pdf; Pełnomocnictwo na WZ z danymi 2025 (Word)

 

Sprzedam mieszkanie w Połańcu

Sprzedam mieszkanie w Połańcu przy u. T. Kościuszki.

Cena – 7000,00 zł/ m2 – do uzgodnienia.

Rynek – wtórny.

Forma własności – spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu.

Budynek – blok mieszkalny; parter.

Do mieszkania przynależy również piwnica o powierzchni 4,32 m2.

Charakterystyka mieszkania: powierzchnia użytkowa 32,20 m2; mieszkanie składa się z jednego pokoju z wnęką, kuchni, łazienki z wc, przedpokoju oraz dużego balkonu. Okna plastikowe (PCV). Łazienka do remontu. Mieszkanie słoneczne, ciepłe, w znakomitej lokalizacji. W pobliżu pełna infrastruktura: bank, stacja paliw, sklepy spożywcze, sklep rtv i agd, pływalnia, kino, centrum kultury.

Mieszkanie posiada świadectwo charakterystyki energetycznej z ważnością na 10 lat.

Serdecznie zapraszam do kontaktu na What’s App :

Kontakt + 35 87 716 14 13

AWARIA

W związku z awarią centrali telefonicznej prosimy o kontakt w sprawach bardzo pilnych pod numerami telefonów:

Usterki, dział techniczny i TVK

pon.-pt. od godz. 07:00 do godz. 15:00

608 789 165

lub

664 738 295

Dział członkowsko-mieszkaniowy oraz sekretariat

pon.-pt. od godz. 07:00 do godz. 15:00; wt. od godz. 08:00 do godz. 16:00

883 330 559

Ogłoszenie TVK

 

                                                                                                          Połaniec, dnia 20.04.2022 r.

O G Ł O S Z E N I E    TVK

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Połaniec” informuje, że od dnia 19.04.2022r.

w sieci TVK zmieniono lokalizację programów :

Uwaga:  –Zalecane jest wyszukiwanie programów metodą :

                 „Wyszukiwanie pełne automatyczne” – naziemne

OGŁOSZENIE TVK

                                                                                                        Połaniec, dnia 11.04.2022 r.

                                      O G Ł O S Z E N I E    TVK

         Spółdzielnia Mieszkaniowa „Połaniec” informuje, że w dniu 19.04.2022 r.

          w   godz. 7°° – 11°° nastąpi przerwa w dostarczaniu sygnału TVK .

          Ponadto zawiadamiamy, że od dnia 19.04.2022 r.:

         – na kanale 58 zostaną zlikwidowane programy testowe

         – TVP Kultura     HD  HEVC

         – TVP Rozrywka  SD  HEVC

         – TVP Dokument HD  HEVC

         – nastąpi zmiana numerów kanałów nadawania programów.

Szczegółowe informacje o zmianie kanałów zostaną podane na stronie  internetowej oraz na tablicach ogłoszeń na klatkach schodowych w dniu 20.04.2022 r.

Uwaga:       Zalecane jest wyszukiwanie programów metodą :

                      „Wyszukiwanie  pełne automatyczne” – naziemne

OGŁOSZENIE  TVK

         Spółdzielnia Mieszkaniowa „Połaniec” informuje, że od dnia 07.02.2022r.

w sieci TVK na kanale 58 (770MHz) zostały uruchomione programy testowe przystosowane do nowego kodowania tj:

– TVP Kultura     HD  HEVC

– TVP Rozrywka  SD  HEVC

– TVP Dokument HD HEVC

Jeśli odbiornik nie znajdzie tych programów, będzie odtwarzać tylko dźwięk lub rozpozna je jako radiowe, będzie to oznaczać, że możliwość odbioru TV wg nowych parametrów kodowania będzie możliwe po podłączeniu dekodera lub po wymianie odbiornika TV. 

Uwaga:  Zalecane jest wyszukiwanie programów metodą : „Wyszukiwanie pełne automatyczne” – naziemne

         

Apel Państwowej Straży Pożarnej

W związku z trwającym sezonem grzewczym 2021-2022 w październiku 2021 r.  rozpoczęła się ogólnopolska kampania edukacyjno-informacyjna pt. CZUJKA NA STRAŻY TWOJEGO BEZPIECZEŃSTWA”. Kampania dotyczy zagrożeń związanych z możliwością powstawania pożarów w mieszkaniach lub domach jednorodzinnych oraz zatrucia tlenkiem węgla. Celem akcji jest zmniejszenie liczby ofiar pożarów i zatruć tlenkiem węgla. 
Więcej informacji na stronie:

https://www.gov.pl/web/kgpsp/czujka-na-strazy-twojego-bezpieczenstwa-sezon-grzewczy–2021-2022

Poniżej zamieszczamy Apel Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej                  w Staszowie st. bryg. mgr inż. Rafała Gajewicza dotyczący wyżej wymienionej kampanii.

Informacja o usługach firmy Efektywniej

Misją Efektywniej jest działalność prowadząca do efektywnego gospodarowania energią, podnoszenie świadomości i zaszczepianie dobrych praktyk i rozwiązań w przedsiębiorstwach oraz w domach prywatnych.  

EFEKTYWNIEJ to firma, która posiada wpis do Zrzeszenia Audytorów Energetycznych (w zakładce audytorzy energetyczni). Posiadamy uprawnienia do wykonywania świadectw charakterystyki energetycznej.

Oferta firmy EFEKTYWNIEJ:

1. Wykonywanie przemysłowych audytów energetycznych.  Audyt energetyczny w przemyśle to identyfikacja potencjału w zakresie możliwości zmniejszenia zużycia energii, przy zachowaniu parametrów użytkowych i funkcji obiektu budowlanego, instalacji przemysłowej czy energetycznej. Audyt dostarcza również informacji o efektywności ekonomicznej przedsięwzięć usprawniających, służących poprawie efektywności energetycznej.

Audyt energetyczny budynku przemysłowego ma na celu wskazanie możliwych do realizacji usprawnień w zakresie zmniejszenia zapotrzebowania na energie służącą zapewnieniu w pomieszczeniach produkcyjnych warunków umożliwiających realizacje odbywającego się tam procesu produkcyjnego lub technologicznego.

2. Wykonywanie audytów efektywności energetycznej. Tego typu audyt jest wymogiem nałożonym na inwestorów treścią Ustawy o Efektywności Energetycznej. Służy ona w pierwszej kolejności precyzyjnemu opracowaniu szczegółowej analizy zużycia energii. Tym samym pozwala wykryć wszelkie nieprawidłowości oraz źródła bezpodstawnej utraty energii. Jednak audyty efektywności energetycznej uwzględniają również analizę stanu technicznego samego budynku, czy też konkretnego urządzenia, maszyny, a nawet instalacji – jeżeli jej ocenie mają służyć. Na podstawie zgromadzonych w raporcie końcowym wniosków, przedstawione zostają proponowane sposoby poprawy obecnej sytuacji. Celem wdrożenia sugerowanych zmian jest przede wszystkim znacząca poprawa opłacalności ekonomicznej oraz zwiększenie oszczędności stosowanych rozwiązań.

3. Wykonywanie audytów energetycznych pod dofinansowania: NFOŚiGW, WFOŚiGW. Firma Efektywniej wykonuje audyty energetyczne dla obiektów, które startują w projektach finansowanych z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

4. Wykonywanie audytów energetycznych na potrzeby premii termomodernizacyjnej. Jest to opracowaniem określającym zakres oraz parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego, w szczególności z punktu widzenia kosztów realizacji tego przedsięwzięcia oraz oszczędności energii, stanowiące jednocześnie założenia do projektu budowlanego

5. Analiza zastosowania Odnawialnych Źródeł Energii. opracowanie koncepcji wykorzystania OZE dla zaspokojenia potrzeb grzewczych obiektów oraz instalacji przemysłowych:

– analizy opłacalności wykorzystania OZE- pomoc w pozyskaniu finansowania OZE

Specjalizujemy się w analizach zastosowania pomp ciepła, kolektorów słonecznych, instalacji fotowoltaicznych, kogeneracji oraz trigeneracji. 

6. Wykonywanie Planów Gospodarki Niskoemisyjnej. To dokument pozwalający nakreślić długoterminową wizję rozwoju gminy w kierunku gospodarki niskoemisyjnej. 

7. Wykonywanie studium wykonalności oraz wniosków aplikacyjnych pod dofinansowania.  Studium wykonalności oznacza ocenę i analizę potencjału projektu, która ma wesprzeć proces decyzyjny poprzez obiektywne i racjonalne określenie jego mocnych i słabych stron oraz możliwości i zagrożeń z nim związanych, zasobów, jakie będą niezbędne do realizacji projektu, oraz ocenę szans jego powodzenia. Składa się z analizy rynku, analizy ekonomicznej, analizy technicznej, strategicznej. 

8. Szkolenia: Firma Efektywniej prowadzi szeroki tematycznie zakres szkoleń: certyfikacja energetyczna budynków, audyty energetyczne, audyting energetyczny, audyty przemysłowe, szkolenia z Odnawialnych Źródeł Energii, szkolenia dla Gmin (zarządzanie energią w Gminach, systemy zarządzania energią w budynkach, Odnawialne Źródła Energii, wewnętrzne i zewnętrzne oświetlenie energooszczędne)